gimnazija

Naujienos

Jaunųjų šaulių kelionė į Šiaulius

2011 m. birželio 9 d. Laukuvos Norberto Vėliaus gimnazijos jaunieji šauliai kartu su Kvėdarnos Kazimiero Jauniaus bei Pajūrio Stanislovo Biržiškio gimnazijų jaunaisiais šauliais vyko į ekskursiją, dovanotą Šilalės rajono mero Jono Gudausko.

Keliavome į Šiauliuose esantį Zoknių oro uostą. Ten turėjome galimybę pamatyti NATO šalių siųstus naikintuvus, skirtus saugoti Baltijos šalių oro erdvę. Šiuo metu oro policijos misija vykdoma 4 naikintuvais MIRAGE 2000 apie kuriuos mums papasakojo karys iš Prancūzijos. Likome nustebinti išgirdę kai kuriuos faktus. Naikintuvas pirmą kartą skrydžiui išbandytas 1978 m., jo greitis gali siekti net 2300 km/h, jo svoris - apie 7,5 tonos, su savimi turėdamas dar apie 8 tonas kuro gali pakilti į 18 km aukštį. Apžiūrėję naikintuvą ir aviacijos bazę, padėkojome kariškiui už suteiktą informaciją ir atsisveikinę tęsėme kelionę.

Sekanti stotelė – taip pat Zokniuose įsikūręs Šiaulių miesto priešgaisrinės gelbėjimo tarnybos saugomas ir prižiūrimas, unikalus gaisrinių automobilių muziejus. Įsiamžinę prie senovinių automobilių, buvome pavėžinti vienu iš jų.

Vėliau turėjome keletą valandų laisvo laiko prekybos ir pramogų centre „Akropolis“. Grįždami stabtelėjome Kurtuvėnuose, kur matėme senąjį dvarą, žirgyną. Pasivaikščioję po parkelį tęsėme kelionę namo.

Grįžome pilni įspūdžių, tačiau diena buvo tokia karšta, jog neišvengėme ir didelio nuovargio. Vis dėlto keliauti tikrai buvo verta, todėl esame dėkingi šią mums suteiktą galimybę.

Spausdinti

Leidiniai

• Žirnelis
  • Saulėtekis
  • Draugystė
We use cookies

We use cookies on our website. Some of them are essential for the operation of the site, while others help us to improve this site and the user experience (tracking cookies). You can decide for yourself whether you want to allow cookies or not. Please note that if you reject them, you may not be able to use all the functionalities of the site.