STEAM pamoka 3 b klasėje
Stipriai besikeičiantis pasaulis įpareigoja nuolat skatinti mokinių smalsumą, žinių troškimą, todėl kasdienėje veikloje būtinas patyriminis mokymas. Siekiant užauginti drąsius, kritiškai mąstančius bei kūrybingus vaikus, į jų ugdymą įtraukiame STEAM. Integruotoje darbelių-matematikos pamokoje trečiokai bandė savo inžinierinius įgūdžius, per smagias konstravimo užduotis mokėsi suprasti taiklumo, trajektorijos sąvokas ir pan. Vaikai pagamino svaidomąjį aparatą-katapultą bei atliko bandymą. Matavo, kas toliau skrenda: žirnis, saldainis ar makaronas. Taip pat kiekvienas pristatė savo bandymo rezultatus. Kurdami ir išbandydami katapultas mokiniai buvo aktyvūs, džiaugsmingai bendravo ir bendradarbiavo, kūrybiškai veikė.
Diana Petkienė, 3 b klasės mokytoja